טלפון:​ 09-7730428 אופק: 052-2595575 כתובת: רחוב הפלדה 6 , נתניה

       המכירה בסיטונאות בלבד

כמה חזקים כסאות פלסטיק ?

תעשיית הפלסטיק היא אחת מהתעשיות הכימיות הגדולות והחשובות ביותר בעולם, כאשר היקף הייצור העולמי של תעשייה זו הינו מעל 350 מיליון טון של חומרי פלסטיק מדי שנה! הפלסטיק עצמו הוא שם כולל לחומרים סינתטיים וחצי סינתטיים בהם פעולות חימום והפעלת לחץ מאפשרות ייצור של תבניות לכל צורה נדרשת.

בין יתר התעשיות העולמיות העושות שימוש בחומרי פלסטיק כאלו ואחרים נמנות תעשיות מובילות כגון: תעשיית חומרי האריזה, תעשיית הבנייה, תעשיית הרכב ותעשיית הריהוט בה תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטי ריהוט המיוצרים בחלקם או בכללותם מפלסטיק, כאשר אחד מפריטי הריהוט הנפוצים ביותר בעולם המיוצרים מפלסטיק הינו כסא פלסטיק.

ייצור כסאות פלסטיק – מה חשוב לדעת?

תעשיית הפלסטיק העולמית עושה שימוש בסוגים שונים של תערובת פולימרים העוברת תהליך עיבוד והשבחה לצורך הפיכתה למוצר שימושי. תהליך העיבוד כולל בתוכו הוספה של כימיקלים שונים שמטרתם לייצר את החומר הפלסטי ולמנוע את חמצונו לאורך זמן. התערובת הפולימרית המשמשת לצרכי ייצור כסאות פלסטיק הינה מסוג פוליפרופילן שהוא למעשה פולימר תרמופלסטי המשמש בין היתר גם לייצור של מוצרי אריזה מפלסטיק, רכיבי מכוניות ועוד. ייצור כסאות פלסטיק באמצעות פוליפרופילן, מאפשרים למעשה ייצור של מוצרי ישיבה חזקים ובטיחותיים העומדים בדרישות תקן כאלו ואחרות וזאת בנוסף ליכולת נשיאה גבוהה ולעמידותם הגבוהה בתנאי מזג אוויר משתנים לאורך זמן.כסא פלסטיק נפלאון רחב

כסאות פלסטיק – כל היתרונות

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דגמי כסאות פלסטיק המותאמים למגוון רחב של מטרות ישיבה, בין אם מדובר בכיסאות פלסטיק סטנדרטיים המיועדים למטרות ישיבה קצרות מועד ובין אם מדובר בדגמים של כסאות פלסטיק מעוצבים בהם מושם דגש על תכנון ארגונומי לנוחות מרבית גם למטרות ישיבה ממושכת. בשני המקרים, כסאות הפלסטיק מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות וביניהם:

• כסאות עמידים וחזקים המותאמים למגוון רחב של מטרות ישיבה
• כסאות הניתנים להערמה ולאחסון
• כסאות נוחים וקלים לתחזוקה
• כסאות בעלי עמידות גבוהה לתנאי חוץ
• מגוון רחב של דגמים אותם ניתן להתאים לכל צרכי הישיבה הנחוצים לכם

כסאות פלסטיק – הקולקציה המעוצבת

לצד כסאות הפלסטיק בדגמים המסורתיים תוכלו למצוא כיום מגוון רחב של כסאות פלסטיק מעוצבים אותם ניתן להתאים לכל מערכת אוכל קיימת ו/או לרכוש אותם כחלק מסט כולל של ריהוט גן המשלב בין כסאות פלסטיק לשולחן חצר מעוצב. כסאות פלסטיק בקולקציה המעוצבת, הן כסאות רחבים יותר מכיסאות הפלסטיק הסטנדרטיים והם מגיעים עם מושבי גב מאורכים יותר. כסאות אלו מגיעים בצבעים שונים, לרבות, שחור, לבן, ירוק בהיר/כהה וגוונים נוספים והם מתאפיינים בעמידות גבוהה לתנאי חוץ. מאפיין מרכזי נוסף של כסא מפלסטיק מהקולקציה המעוצבת קשר לעיצוב הארגונומי של הכסא המאפשר לכם ליהנות מישיבה נוחה וממושכת על הכיסא.

חברת אופק כסאות מעניקה שירות מקצועי ואמין בכל הקשור ברכישת כסאות בסיטונאות