טלפון:​ 09-7730428 אופק: 052-2595575 כתובת: רחוב הפלדה 6 , נתניה

       המכירה בסיטונאות בלבד

תחזוקה נכונה של מערכות ריהוט כאלו ואחרות, תאפשר לכם לשמור על מערכות הריהוט לאורך זמן, כאשר אופן תחזוקת הרהיטים חייב להיעשות בהתאם לסוג ואופי הרהיט, חומר הגלם ממנו הוא מיוצר, מרכיבי הרהיט וכדומה. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לשמירה על כיסאות המיוצרים מעץ ומהווים חלק בלתי נפרד מפריטי הריהוט בביתכם או במשרדכם.

כיסאות עץ – כיצד תוכלו לשמור עליהם לאורך זמן?

כסאות עץ הן הגדרה רחבה לסוגי כסאות שונים המשמשים אותנו לצרכי ישיבה בסביבת המגורים או המשרד, וביניהם: כסאות מעץ מלא המיועדים לפינות האוכל הביתיות, כסאות עת מעוצבים המיועדים לפינת קפה או ישיבה בשטח המשרד או המרפסת הביתית, כסאות בר מעץ המותאמות ל-אי המטבח או לעמדת הבר הביתית אותה בניתם, כסאות עץ מתקפלות לאירוח בגינה הפרטית או המרפסת וסוגים נוספים של כסאות עץ שונים.

על מנת לשמור בצורה הטובה ביותר על כסאות העץ שברשותכם, אנו ממליצים לכם להיצמד להמלצות הבאות:

• העבירו מגבון לח על כל גוף הכסא, כולל המושבים אחת לשבוע או אחת למספר ימים בהתאם לתדירות השימוש בכיסאות העץ. כסא דגם האלה - אופק כסאות
• במידה ומופיע כתם לכלוך כזה או אחר על גבי הכיסא, הפקידו לנקות אותו מייד ולא להמתין שהוא יתייבש וייטמע בתוך העץ.

• בדקו אחת למספר שבועות את מצב הגומיות המוטמעות בתחתית רגלי הכיסא, וזאת על מנת למנוע מצב בו הכסא מתחיל להתנודד. במידת הצורך, החליפו את הגומיות ו/או את "כפתור" הפלסטיק המוצמדים לתחתית רגלי הכסא.

• הפקידו לנקות את מושב הכיסא באמצעות חומרי ניקויי המיועדים לסוג הריפוד של המושב. כיום, תוכלו למצוא תכשירי ניקויי ייעודיים לכל סוג של ריפוד, בין אם מדובר במושב עם ריפודי עור, בין אם מדובר במושב עם ריפודי בד ובין אם מדובר במושב ללא ריפוד – עץ מלא.

• במקרים בהם וכתם לכלוך נוקשה מופיעה על גבי גוף הכסא, הסירו אותו באמצעות מגבון לח תוך כדי תנועות שפשוף חזקות עד להסרתו המלאה ולאחר מכן נגבו את המקום שוב במגבון לח.

• עשו שימוש בתרסיסי שימון המיועדים לסוג העץ ממנו מיוצר הכסא – תרסיסי השימון נועדו לשמור על גוון העץ לאורך זמן ולמנוע חדירת מזיקים לתוך גוף העץ.

• אחת לשנה דאגו לשייף את הכיסא באמצעות משייף עץ עדין ובמידת הצורך צבעו את הכיסאות באמצעות צבע המותאם לעץ.

אופק ייבוא ושיווק כסאות – כל סוגי כסאות העץ במקום אחד

אצלנו בחברת אופק כסאות, תוכלו למצוא היצע מרשים, איכותי ומגוון של כיסאות עץ המותאמים לכל מטרת ישיבה ולכל פינה ייעודית בסביבת המגורים או המשרד. קולקציית כיסאות העץ שלנו משלבת בתוכה מספר סוגי כסאות בסגנונות עיצוב שונים המותאמים לסביבת המגורים המודרנית. לצפייה בקטלוג הכיסאות המורחב שלנו לחצו כאן