טלפון:​ 09-7730428 אופק: 052-2595575 כתובת: רחוב הפלדה 6 , נתניה

       המכירה בסיטונאות בלבד

כיסאות בר מהווים בשנים האחרונות את אחד מפריטי הריהוט הנפוצים והפופולאריים ביותר בישראל, וזאת לנוכח הפופולאריות ההולכת וגוברת של איי המטבח המוצבים כיום במספר גדול של בתים ודירות בישראל. בנוסף, תוכלו למצוא את כיסאות הבר גם באזורים נוספים בשטח הבית או המשרד. אז כיצד מומלץ ונכון לבחור את הדגם המתאים ביותר של כיסאות בר? התשובה המלאה ממתינה לכם בהמשך הכתבה.

כיצד לבחור כיסאות בר למטבח, למרפסת או לבר הביתי?

כאשר אתם ניגשים לרכוש כסאות בר חשוב להגדיר מראש את מטרת הרכישה: האם מדובר ברכישת כסאות בר לבית הקפה או הבר השכונתי אותו אתם מנהלים או האם מדובר בכיסאות בר המיועדים למטבח, למרפסת, לפינת הקפה המשרדית וכדומה. במקביל, על מנת לבחור את כסאות הבר המתאימים ביותר עבורכם יש להתייחס למספר פרמטרים כגון:

• חומר הגלם מהם מיוצר הכסא – כסאות לבר מיוצרים ממגוון רחב של חומרי גלם שונים כגון: כסאות בר מתכת, כסאות בר מפלסטיק, כסאות בר מעץ מלא או מעובד ואפילו כסאות בר המיוצרים מזכוכית. בחירת חומר הגלם ממנו מיוצרים כסאות בר חייבת להיעשות בהתאם לחומרי הגלם הדומיננטיים מהם מיוצרים יתר פריטי הריהוט המאכלסים את האזור בו תהיו מעוניינים למקם את כסאות הבר, לדוגמא: כסאות בר מעץ יתאימו לסביבת מטבח כפרי בה ניתן להציע גם כסאות בר מרופדים.

• גובה הכיסא – הבחירה בין כסאות בר גבוהים לבין כסאות בר נמוכים חייבת להתבצע בהתאם לגובה הפינה הייעודית אליה אתם מצרפים את כסאות הבר. הגובה הממוצע של כיסא בר הינו 90 ס"מ, כאשר עומדים לרשותכם דגמים נמוכים יותר החל מ-50 ס"מ ועד לדמים גבוהים יותר כגון: כסא בר בגובה 100 עד 120 ס"מ.

• עיצוב הכיסא – כיום, תוכלו למצוא עשרות דגמים של כסאות בר שכל אחד מהם מתאפיין בסגנון עיצובי אחר,. עיצוב הכיסא מתייחס בין היתר למבנה הכיסא, סוג הריפוד במושבי הכיסא (בד, עור או ללא ריפוד), משענת הגב של הכיסא, רגלי הכיסא ולמעשה לכל מרכיבי הכיסא. את הסגנון העיצובי של הכיסא חשוב להתאים לקו העיצובי הכללי של סביבת המגורים או המשרד בה תהיו מעוניינים למקם את הכיסאות.

כסאות-בסיטונאות-כסא-בר-קפה

אופק כיסאות – מבחר עשיר ומרשים של כיסאות בר מעוצבים ומרופדים

קולקציית כיסאות הבר שלנו מאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול, עשיר ואיכותי של כסאות בר המיוצרים ממיטב חומרי הגלם בתעשיית הריהוט. כיסאות הבר שלנו מגיעים בגבהים שונים והם מותאמים לכל צורך ישיבה נחוץ, החל מכיסאות בר ל-אי שבמטבח, דרך כסאות בר לפינת הקפה המשרדית ועד לכיסאות בר מעוצבים לבתי קפה, מסעדות וכדומה.

חברת אופק כסאות מייבאת ומשווקת כסאות בר וכסאות מכל סוג ברכישה בסיטונאות – דפדפו באתר והזמינו את דגם הכסא והכמות הרצויה במחירים ללא תחרות!