טלפון:​ 09-7730428 אופק: 052-2595575 כתובת: רחוב הפלדה 6 , נתניה

       המכירה בסיטונאות בלבד

כסאות מפלסטיק דורשים תחזוקה שוטפת וניקיון, במיוחד כאשר הם משמשים אותנו לחללים חיצוניים כמו גינה, מרפסת, בריכה או אירועים שונים. המאמר יפרט את הדרך הטובה ביותר לנקות את כיסאות הפלסטיק.

יתרונותיהם של כיסאות הפלסטיק

כיסאות הפלסטיק מגיעים כיום בעיצובים שונים, צבעים ודוגמאות שלעיתים כלל לא נראים שהם עשויים מפלסטיק. ניתן למצוא כיסאות כאלו שקופים, לבנים, זהובים, תכולים ושחורים בדוגמאות של פסים, קשתות, מיתרים, איקס ועוד. לעיתים, אם לא נוגעים בפלסטיק ניתן לחשוב שהם עשויים מעץ. הפלסטיק הוא חומר עמיד למים למזג אוויר גשום, אינו מתכלה ולכן גם בעל אורך חיים. כאשר מדובר בכיסאות הם קלים להרמה וניתן לנייד אותם ממקום למקום. בנוסף, האחסון שלהם קל כי הם נערמים אחד על השני בצורה מסודרת החוסכת מקום רב במחסן. מעבר לכל אלו, הם מאוד קלים לניקוי ולתחזוקה.

כיצד מנקים כיסאות מפלסטיק?

הדרך הפשוטה ביותר לנקות כסאות פלסטיק היא באמצעות מים וסבון על מנת להסיר את האבק מהם. בנוסף, ניתן להשתמש בחומרי ניקוי אחרים כמו רסס ונגב ואף אקונומיקה במצבים בהם יש כתמים שאינם יורדים במים וסבון. על מנת לבצע ניקוי כסאות פלסטיק באופן בטוח עם חומרים חזקים, חשוב לבדוק שטח קטן לפני שמנקים את כל הכיסא. חומר ניקוי חזק מדי עלול להוריד את הצבע מהכיסא ואף להחליש את החוזק שלו. גם אם בוחרים כסאות מפלסטיק קשיח הם מצופים בצבעים שונים שאינם עמידים לחומרי ניקוי חזקים במיוחד. באותה מידה, כאשר משפשפים כסאות איכותיים מפלסטיק במברשת קשיחה יש להיזהר ולשפשף בעדינות את הכתמים הסרבניים. ההמלצה היא לעשות שימוש במטאטא עם סיבים רכים כדי לשפשף כסאות מפלסטיק חזק הצבוע בצבעים שונים.

כסאות מפלסיטק - נפלאון רחבכיצד מסירים שומנים מכיסאות פלסטיק?

כאשר הכיסאות עומדים מחוץ למבנה הם מקבלים במשך הזמן שכבה שומנית שיש להסירה. על מנת להסיר שומנים ניתן להשתמש בחומץ טבעי, להשרות מעט ולשפשף בעדינות או לרסס בתרסיס מסיר שומנים. לאחר שמשפשפים בסקוטש' עדין את החומץ או מסיר השומנים, יש לשטוף היטב במים ולייבש בצל. כשמדובר בכיסאות פלסטיק איכותיים עדיף לעשות שימוש בחומרים טבעיים כדי לא להרוס את איכות הצבע שלהם. גם אם עושים שימוש במסיר שומנים קנוי, יש לבדוק בפינה קטנה את האפקטיביות שלו והשפעתו על הצבע, וכמובן לא לשכוח לשים כפפות.

כסאות מפלסטיק לאולמות - דגם איקס שחורלנקות במקום מאוורר

כאשר מנקים את הכיסאות מהפלסטיק יש לעשות זאת מחוץ למבנה במיוחד אם עושים שימוש בחומרים כימיים. החומרים אינם בריאים לנשימה. כאשר מנקים בחוץ ובצל הכיסאות מתייבשים מהר יותר. ייבוש בשמש אינו רצוי לכיסאות צבועים כיוון שהצבע שלהם עלול לדהות במשך הזמן. חברת אופק ייבוא ושיווק כסאות ידאגו לכם לכיסאות מפלסטיק לכל מטרה. כאשר מדובר בחברה כמו אופק כסאות תוכלו גם לקבל הדרכה מקיפה לגבי הניקוי והתחזוקה שלהם.