טלפון:​ 09-7730428 אופק: 052-2595575 כתובת: רחוב הפלדה 6 , נתניה

       המכירה בסיטונאות בלבד

הכיסאות המתקפלים הם חלק מריהוט הנחוץ למוסדות ובתי עסק שונים ויש להם יתרונות רבים. המאמר יפרט על היעילות של הכיסאות המתקפלים ויתרונותיהם.

אילו עסקים ומוסדות זקוקים לכיסאות מתקפלים?

הכיסאות המתקפלים יכולים להיות כחלק מריהוט של בתי עסק שונים או כתוספת לריהוט קיים. בבתי קפה ומסעדות עושים בהם שימוש בחלקים הפנימיים והחיצוניים של המבנה, בתי מלון ואולמות אירועים עושים בהם שימוש בכנסים וגם בבתי כנסת נעזרים בהם לצרכים שונים. הכיסאות הללו אפקטיביים, שימושיים ויש להם יתרונות רבים.

היתרונות של הכיסאות המתקפלים

הכיסאות המתקפלים עשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר הם לדעתנו כסאות מתקפלים מעץ מלא או טבעי. אבל קיימים סוגים שונים של איכויות היכולים לשאת משקלים כבדים. מעבר לפרקטיות אלו כיסאות נוחים שנעים לשבת עליהם מבחינת יציבות. הם עמידים וחזקים וניתן לשלב בהם ריפוד מעור. כאשר יושבים עליהם לא חשים בכאבי גב כמו שקורה לעיתים בכיסאות אחרים והם מותאמים מבחינה אורתופדית באופן מושלם. מבחינה עיצובית אלו כיסאות דקורטיביים ומגיעים בצבע עץ טבעי או בגוונים של חום, לבן ושחור. ניתן להתאים את הצבע לעיצוב החלל בו ממקמים אותם ולבחור במשענת פסים, משענת מעוטרת או משענת רגילה. היתרון המשמעותי שלהם הוא היכולת להעביר אותם ממקום למקום באופן שיטתי. אלו כיסאות קלים שניתן לנייד ולאחסן. הם אינם דורשים מקום אחסון גדול בשל תכונת הקיפול שלהם ולכן הם יעילים ביותר. כשעושים אירוע מוציאים אותם ומסדרים ובסוף האירוע פשוט מקפלים ומאחסנים.

כסאות מתקפלים - דגם נפוליאון 2

רכישת כיסאות בסיטונאות

כאשר בוחרים כמות גדולה של כסאות מתקפלים לבית עסק מומלץ לרכוש אותם בזול. הזמנה של כסאות מתקפלים בסיטונאות מתאימה לאירועים והפקות מיוחדות בהתאם לכמות האנשים במחירים אטרקטיביים ומבלי לשאת בהוצאות רבות. חברת אופק ייבוא ושיווק כסאות מתקפלים מספקת ללקוחות שלה כסאות מתקפלים מעוצבים המתאימים לכל אירוע ולכל מגזר באיכות ובמחירים השווים לכל. למשל, כאשר מארגנים כנס בבית מלון ניתן לבחור בכמות הכיסאות הרצויה וליהנות גם ממחיר טוב וגם מאיכות. בדומה לכך, הכיסאות מתאימים גם לטווח הארוך על פי צרכי בית העסק. למשל, ישנן מסעדות המציבות כדרך קבע את הכיסאות המתקפלים לישיבה. שילוב של כסא מתקפל ברכישה סיטונאית למסעדה יכול להתאים באופן מושלם לעיצוב שלה.

כיצד ניתן להתאים את הכיסאות לחלל?

חברה כמו אופק כסאות ושולחנות תוכל לייעץ לכם על התאמת הכיסאות המתקפלים לחלל בו ממקמים אותם הן מבחינת החומר והמידות והן מבחינה עיצובית. בחלל קטן צריך להעמיד את הכיסאות בצורה מרווחת ולא צפופה על מנת שאנשים ירגישו בנוח. לגבי הכמות תמיד חשוב להזמין יותר כסאות מהכמות הרצויה כדי שיהיו כסאות ספייר לאנשים המגיעים בהפתעה ולאורחים נוספים. ככל שתקפידו לתכנן את הפרמטרים הללו, כך תוכלו לחסוך בעלויות, בהתרוצצויות וחיפוש אחר כסא מתקפל נוסף. בחברת אופק כסאות תקבלו את הכיסאות המתקפלים הטובים והאיכותיים ביותר וכמו כן שירות מהיר וייעוץ אדיב.