טלפון:​ 09-7730428 אופק: 052-2595575 כתובת: רחוב הפלדה 6 , נתניה

       המכירה בסיטונאות בלבד

כשפותחים מסעדה חדשה, משקיעים לא מעט חשיבה בריהוט ובעיצוב שלה. הריהוט צריך לשרת את הלקוחות בצורה נוחה ולהשתלב בעיצוב של המסעדה, ולכן יש לבחור אותו בקפידה. המאמר יפרט כיצד בוחרים שולחנות וכסאות למסעדות ובתי קפה בצורה הטובה ביותר.

ריהוט לפי קונספט

מסעדנים חדשים משקיעים לא מעט כסף בפתיחת עסק, הם משכירים מקום נחמד, מתרוצצים כדי לקבל את הרישיונות המתאימים, רוכשים חומרי גלם, מתקשרים עם ספקים, מעצבים תפריט ומשקיעים בריהוט איכותי ונוח. לכל מסעדה יש את הסגנון שלה בין אם זוהי מסעדת יוקרה, מסעדה טרנדית או מסעדה פשוטה. לכן, לכל מסעדה יש גם קונספט משלה הבא לידי ביטוי בעיצוב התפריט, הריהוט והדקורציה שלה. גם אם מדובר במסעדה קטנה צריך להתאים את הריהוט לאופי שלה ולא לשכוח שגם העובדים צריכים לעיתים לשבת.

גודל שולחנות וכסאות

הריהוט הראשוני אותו מכניסים למסעדה או לבית קפה הוא כסאות ושולחנות. הגודל של כסאות ושולחנות למסעדות נקבע על פי מידות השטח בו מעוניינים למקם אותם. למשל, כשמדובר בשטח בו נמצא הבר צריך לבחור בכיסאות בר שיתאימו אליו מבחינת הגובה. גם שולחנות וכסאות לבתי קפה ומסעדות באזור ישיבה חיצוני מושפעים מהגודל שלו. כמו כן, בחירת הגודל של כסאות למסעדה או שולחנות למסעדה תשפיע על חומרי הגלם מהם מייצרים אותם. למשל, כשבוחרים כסא בית קפה סטנדרטי מפלסטיק הוא יהיה רחב יותר מכיסא עץ. לכן מומלץ לבחור כסאות למסעדות ובתי קפה בהתאמה אישית ולפי מידה. לאור המלצה זו, המידות גם ישפיעו על כמות הכיסאות והשולחנות, על גובה השולחנות ומרחק הכיסאות מהם ולכן חשוב לדעת אותן במדויק.

איך תתאימו שולחנות וכסאות למסעדה שלכם

עיצוב יוקרתי או פשוט

חומר הגלם ממנו עשוי כסא מסעדה או כיסא בית קפה משפיע על העיצוב שלהן. ישנם כסאות לבתי קפה ולמסעדות העשויים ממתכת שהעיצוב שלהם אחיד, עץ דקורטיבי או פלסטיק איכותי. לא משנה מה החומר אותו תבחרו, הכיסאות צריכים להיות נוחים ומעוצבים. במסעדות שף יוקרתיות עושים שימוש בכיסאות מעץ מלא שהמשענת שלהן מרופדת בעור או בקטיפה. לעומת זאת, במסעדות פשוטות יותר מזמינים כיסאות מעוצבים ללא ריפוד בהתאם לנראות המסעדה והקונספט שלה. גם שולחנות למסעדה או בית קפה עשויים מחומרים שונים וצריכים להיות מותאמים מבחינה עיצובית לכיסאות. חומר הגלם שלהם צריך להיות אחיד וליצור הרמוניה ביניהם לבין הכיסאות.

ריהוט עמיד למסעדות עם ישיבה חיצונית

כאשר מדובר בריהוט לחלק החיצוני של המסעדה או בית הקפה, יש לבחור שולחנות וכיסאות מחומרים עמידים למזג האוויר, לרטיבות, לקרינת השמש ולמזיקים שונים. ככל שהם יהיו עמידים יותר, כך יחזיקו מעמד לאורך שנים. חברת אופק ייבוא ושיווק של כיסאות ושולחנות לבתי קפה ומסעדות תספק לכם איכות ועמידות. חברה כמו אופק כסאות מנוסה בהתאמת הכיסאות והשולחנות הדרושים לכם לבית העסק.