טלפון:​ 09-7730428 אופק: 052-2595575 כתובת: רחוב הפלדה 6 , נתניה

       המכירה בסיטונאות בלבד

עד לפני מספר שנים, כאשר היו מדברים על כסאות בר התכוונו בעיקר לכיסאות מוגבהים אשר הותאמו לדלפקי ישיבה בברים/פאבים ומזנוני אוכל שונים. כיום, כיסאות בר מצויים גם במרחב הביתי וגם במרחב המשרדי והם מגיעים במגוון רחב של גבהים ודגמים עיצובים שלא היו בעבר.

כסאות בר גבוהיים - דגם מעויינים

כסאות בר מודרניים ממה הם מיוצרים?

כסאות בר מודרניים מיוצרים ממגוון רחב של חומרי גלם שונים וביניהם: עץ מלא, עץ סינתטי ומעובד, חומרים פולימריים ופלסטיים, מתכת ואלומיניום ועוד. כיום, תוכלו למצוא היצע מרשים של דגמי כסאות בר מעץ לצד דגמים של כסאות בר המיוצרים ממתכת, כאשר הדגמים העיצובים השונים יכולים להתאים לכל חלל ייעודי בו תהיו מעוניינים למקם את הכיסאות.

בחירת כסאות בר – מה חשוב לדעת?

כאשר רוכשים כסאות בר חשוב להתייחס למספר נושאים מרכזיים וביניהם:

  • אופי החלל בו תהיו מעוניינים למקם את כסאות הבר – האם מדובר בדלפק של בר/פאב או מסעדה או האם מדובר בכיסאות בר המיועדים לשטח ה-אי במטבח הביתי. אופי החלל משפיע בין היתר על הדגם העיצובי המותאם לכם.
  • גובה הכיסאות – הגובה הממוצע של כיסאות בר הוא 90 ס"מ, כאשר ישנם דגמים גבוהים יותר ודגמים נמוכים והדבר צריך להיבחן בהתאם לגובה הדלפק/אי וגובה האנשים העתידים לעשות שימוש תדיר בכיסאות.
  • חומר הגלם ממנו מיוצרים הכסאות – כפי שציינו לעיל, כסאות בר מיוצרים ממגוון רחב של חומרי גלם, כאשר חלק מהדגמים המוצעים לכם כוללים גם כסאות בר מרופדים המגיעים עם שכבת ריפוד על גבי המושב.
  • הסגנון העיצובי של הכיסא – כיסאות בר לבית, לבית הקפה או לפינת הקפה המשרדית וכדומה, מגיעים כיום במגוון רחב של דגמים עיצוביים היכולים להתאים לעיצוב הכללי של החלל בו תהיו מעוניינים למקם את הכיסאות.

כמו כן, מומלץ להתייחס לנושאים כגון: משקל הכסאות ואופן ניקוי הכיסאות בהתאם לצרכי השימוש בהם.

דגמים מודרניים של כיסאות בר

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דגמים עיצובים היכולים להתאים להצבת כיסאות בר בכל חלל ייעודי. ישנם דגמים מודרניים של כיסאות בר המגיעים עם רגל מרכזית אחת וישנם דגמים קלאסיים עם 4 רגליים. כמו כן, ישנם דגמים המגיעים עם מושבים מרופדים וישנם דגמים המגיעים עם מושב בשילוב משענת גב. בדגמים המודרניים של כיסאות הבר תוכלו למצוא גם כסאות בר מתכווננים בהם ניתן להוריד או להעלות את גובה הכיסא.

רכישת כיסאות בר – היכן הכי מומלץ?

כאשר רוכשים כסאות בר לבית, למשרד או לבית העסק, הכי נכון ומומלץ לעשות זאת בבתי עסק העוסקים ומתמחים במכירת כסאות מכל סוג וזאת על מנת לאפשר לכם ליהנות מהיצע גדול ומרשים של כסאות בר ממתכת או מכל חומר גלם אחר וממגוון רחב של דגמים עיצוביים.